сряда, 1 юли 2009 г.

Разгледайте този блог

Някои дни са по - специални,
със засилена емоционална стойност -
01.юли. -
денят на Джулай морнинг, посрещането на изгрева
с едно ново начало, както и
стартирането на един дългоочакван блог -
на Мариана Г.

Има неща, които трябва да се видят.
Удоволствието за сетивата не винаги може да се опише най-точно и пълно.
Понятия като кулинарна креативност,
елегантност и стил,
прецизност и майсторство имат израз и нов адрес -
блогът на
Марианка.

Самото име вече е показателно -
Кулинарни страсти.
Страстта е емоция, която описва отношението към човек, предмет, занимание или друго. Страстта е силно чувство на привързаност, на отдаденост, на ентусиазъм или особено желание за извършване на нещо определено.
Каквото и друго да напиша, ще бъде ненужно,
единствено -

Разгледайте този блог!
...

Скъпа Марианка,

зная, че заслужаваш всички раздавани интернет виртуални награди.
Зная, че са определени и да ги получиш.

Аз искам да те поздравя с много ценна за мен награда -

"Една отдалечена прегръдка" от
Мими .
Това е награда, символ на желанието да прегърнем всички,
които посещават блоговете ни и чиито ние посещаваме, научавайки нещо ново.
Тя е и за всички приятели, които не виждаме всеки ден,
а искаме да прегърнем.
Наградата е и специално за теб - ПОДКРЕПЯМ ИЗЦЯЛО И ТЕ ПРЕГРЪЩАМ!!!.
Наградата е по-различна - няма традиция да се предава,
подарява се при необходимост...
Ще се радвам да я приемеш - и от мен!

Позравления за блога,
с благодарност за удоволствието, която изпитах там!
С радост ще го включа към моите любими.
Желая ти здраве и твоческо вдъхновение,
останалото го имаш...

Tази роза е за теб, реших, че ти подхожда:


Целувки, Диана

4 коментара:

Mariana G каза...

Скъпа ми Дианка, така ме трогна...благодаря ти за хубавите думи,твоята оценка е много важна за мен! Благодаря ти за всичко!!!
Благодаря ти и за наградата, приемам я с цялото си сърце от теб, скъпа приятелко!
Прегръщам те най-сърдечно и те целувам! :)

...твоя Мариана

di_ani каза...

Мила приятелко,
щастлива съм,
че успях да те зарадвам!
Заслужаваш това внимание
и всяка една похвала!
Честито,
с "дълга прегръдка "
и целувки, Диана

Dimitrana S. каза...

Диани, поздравления за този пост! И поздравления за Марианка и появата на неин блог!

Бъдете здрави и усмихнати!

От мен.. една далечна, но също крепка, приятелска прегръдка :-)

di_ani каза...

Скъпа Дими,
и от мен -
сърдечна прегръдка, усмивка и целувки!
Диана