понеделник, 13 юли 2009 г.

Усмихнат понеделник

Краят на седмицата и уикенда валя,
"валяха" и награди, към мен - също.
Тази сутрин, така свежа и слънчева, вече ме усмихва. Настроението ми е хубаво и защото имам удоволствието да благодаря за тези призове, и за изразя моят ред на признание. Отдавна гледам на този вид интернет общуване като начин на опознаване, откриване и утвърждаване на нови и стари познанства. Харесва ми - добронамерени, емоционално заредени и приятелски настроени жестове на симпатия.

Да започна с благодарностите:
Към Милена,
една дама, която открих скоро и не спирам да отварям широко очи, когато вляза в нейното сладко царство.
Благодаря Милена, за мен е чест!

Към Краси,
която с магия и любов или при която, любовта е магия създава един много хубав и уютен блог.
Благодаря Краси, за мен удоволствието е голямо!

Към Мими,
чиито кулинарни идеи ме впечатляват като изобилие, избор и начин на изпълнение.
Благодаря Мими, знаеш, че са ми скъпи твоите награди!

Към Дими,
която споделя тайните си в кухнята, но към чиито резултати аз изпитвам огромно уважение и преклонение.
Благодаря Дими, и аз много бих се радвала и занапред на виртуалното ни приятелство!

Благодаря ви момичета,
вашето приятелство е ценно за мен!
Ще поставя наградите ви с удоволствие.
Моят поздрав, с нежно цвете и усмивка за вас:



На свой ред ми се иска да предам тези награди в пакет,
някак се допълват и хармонизират помежду си.








Видях, че много вече са ги получили,
ще предложа да ги приемат и:
Марианка
Латинка
Вики
Дария
Гери
Кеми
Vera
VŽcool
Rosy

Ще се радвам да усмихнат и вас!
Хубава, слънчева и успешна нова седмица!

I'll be happy to smile and you!
Nice, sunny and successful new week!

11 коментара:

Вера каза...

Tnx dear!kiss

Dimitrana S. каза...

Нека е усмихната, ведра и успешна новата седмица, Диани!

Поздрав най-сърдечен :-)

di_ani каза...

Vera,
Дими,
Хубав ден и от мен, Диана

ghost13 каза...

Диди чудесено блого, много творчески успехи и за напред. :-)

di_ani каза...

Латинка,
добре дошла!
Драго ми е, че харесваш моето местенце.
Благодаря ти и сърдечен поздрав, Диана

Анонимен каза...

Диди,
Наслаждавам се на всеки твой нов пост
Благодаря!

di_ani каза...

Вики,
и аз мога да напиша същото!
Сърдечна прегръдка и лек ден!, Диана

Daria каза...

Много ми е приятно и изключително интересно да посещавам твоя блог!За вкуснотийките, жизнерадостта и усмивките!

di_ani каза...

Дария,
а аз следя с интерес твоите идеи и предложения.
Това е чудесно - хубава вечер, Диана

Кemi H каза...

Скъпа Диди, след краткото ми отсъствие, изключително приятно ми бе да вляза в блога си и да намеря тези награди в знак на приятелството ни!Благодаря безкрайно!
Целувки!

di_ani каза...

Хубаво е да зарадваш някого!
И .. . добре дошла, Диана